środa, 16 czerwca 2010
H goldWing - Sweden 09
Autor:
Dominik Świerkot |
Edytuj post
GL1100
Wypuszczony w roku 1979 jako model 1980, GL1100 był produkowany do 1983. W większości był on taki sam jak GL1000, ale z kilkoma poprawkami. Silnik był ten sam, ale powiększony do 1 085 ccm. Elektroniczny zapłon zastąpił starszy system punktowy. Zmieniono zawieszenie na system regulowany powietrzem (pierwszy raz zastosowany przy produkcji motocykli). Wiele części mogło być stosowanych zamiennie w modelach GL1000 i GL1100.
Podstawowy model był teraz nazywany "GL1000 Standard". W 1980 roku Honda przedstawiła także wersję "Interstate". Był to drugi motocykl produkowany (po BMW R1000RT z 1979) standardowo z akcesoriami turystycznymi, takimi jak kufer, siodła i owiewki.
W roku 1983 Honda wprowadziła kilka znaczących zmian w ostatnim roczniku GL1100. Były to wyświetlacz LCD, antypoślizgowe widelce, połączone hamulce przedni i tylny i większą oponę dla zapewnienia pełnej ekonomii. Rozmiar kufra także zwiększono, a siedzenie i podnóżki dla pasażera zostały przeniesione dla zapewnienia lepszego komfortu.
W 1981 raku produkcja Goldwinga została przeniesiona z Japonii do Marysville Motorcycle Plant w Ohio. Ten ruch spowodował przeniesienie fabryki motocykli na ich największy rynek i dopuściło Hondę na rynek maszyn produkowanych w Ameryce.
W 1982 roku przedstawiono model "Aspencade", jako model "Interstate" z większą ilością opcji. Radio AM/FM dwukolorowe malowanie było standardem dla Aspencade (tu były opcje dla Interstade), podczas gdy "podłogi", chromy i CB Radio były opcjonalne dla obu modeli.
źródło : wikipedia
Wypuszczony w roku 1979 jako model 1980, GL1100 był produkowany do 1983. W większości był on taki sam jak GL1000, ale z kilkoma poprawkami. Silnik był ten sam, ale powiększony do 1 085 ccm. Elektroniczny zapłon zastąpił starszy system punktowy. Zmieniono zawieszenie na system regulowany powietrzem (pierwszy raz zastosowany przy produkcji motocykli). Wiele części mogło być stosowanych zamiennie w modelach GL1000 i GL1100.
Podstawowy model był teraz nazywany "GL1000 Standard". W 1980 roku Honda przedstawiła także wersję "Interstate". Był to drugi motocykl produkowany (po BMW R1000RT z 1979) standardowo z akcesoriami turystycznymi, takimi jak kufer, siodła i owiewki.
W roku 1983 Honda wprowadziła kilka znaczących zmian w ostatnim roczniku GL1100. Były to wyświetlacz LCD, antypoślizgowe widelce, połączone hamulce przedni i tylny i większą oponę dla zapewnienia pełnej ekonomii. Rozmiar kufra także zwiększono, a siedzenie i podnóżki dla pasażera zostały przeniesione dla zapewnienia lepszego komfortu.
W 1981 raku produkcja Goldwinga została przeniesiona z Japonii do Marysville Motorcycle Plant w Ohio. Ten ruch spowodował przeniesienie fabryki motocykli na ich największy rynek i dopuściło Hondę na rynek maszyn produkowanych w Ameryce.
źródło : wikipedia
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz